Mancances greus en la utilització de les TIC

Fa anys ja. Però avui encara em podria tornar a passar.

Era un domicili on jo anava aproximadament cada mes.
Aquell cop, vaig anar-hi sense avisar. El fill de la pacient em va obrir la porta i em va dir: “la meva mare es va morir fa 15 dies a l’hospital, no t’ho han dit? Com pot ser tanta modernitat i que no t’avisin ni tant sols de les defuncions dels teus pacients?”.

En aquells moments, em semblava normal que no m’haguessin avisat. “No funciona així”, pensava jo. “M’hauria d’haver trucat ell per dir-m’ho”.
Però ara ja no penso així, sobretot perquè sé que en aquest temps  haguéssim pogut avançar molt més en aquests temes.
El tema de la comunicació i uniformització dels sistemes informàtics m’angoixa, hem avançat molt poc…”

2 thoughts on “Mancances greus en la utilització de les TIC

  1. Retroenllaç: Diaris de Trinxera. El dia a dia en la vida d’un professional d’atenció primària « FoCAP

Deixa un comentari

