Precarietat laboral

 Fa unes setmanes vaig quedar amb el meu últim resident. Va finalitzar la residència de medicina de família fa just 2 anys. És un bon professional, ben format i amb ganes de treballar i continuar aprenent. Sabent que després d’uns mesos a l’atur havia per fi trobat feina, li vaig preguntar com li anava. La resposta va ser un anar fent, dit amb cara de pomes agres. Veient la poca alegria que demostrava vaig preguntar pels detalls de la nova feina i vaig quedar bocabadat…

 Té un gran contracte de 25 hores setmanals (5 hores diàries) per fer la consulta d’una metgessa amb permís de maternitat. El contracte li renoven cada 15 dies i fins el dia abans de la finalització no li diuen si li renoven o no. Té una agenda de 5 hores, i a més, domicilis I, és clar, res de sessions ni de temps per gestionar interconsultes ni res semblant. Després d’explicar-me la situació amb un posat de tristesa em va dir……i, a més cobro menys que quan era resident….

Anuncis

One thought on “Precarietat laboral

  1. Vergonya ens hauria de fer als qui treballem i tenim la feina “segura”, de no fer una vaga per la nostra sanitat publica i amb condicions laborals decents.No timdrem perdó…i, a mes, ho perdrem tot.

Deixa un comentari

