No sempre sabem què fer

Ve la Juana, parla amb la infermera i li explica que ha caigut per l’escala. La infermera, que és prou llesta, parla amb mi:

-Diu que ha caigut per l’escala, però això no s’ho ha fet a l’escala.

-Hi parlaré.

Parlo amb la Juana, jove, desconeguda entre els meus pacients i li repregunto fins que finalment diu que va ser el seu cosí (ja no burxo més).

Les lesions són mínimes però li explico que ho pot denunciar. M’assegura que no havia passat mai, que no té importància.

Accepta fer-se una anàlisi d’orina per unes molèsties que explica (tindrem una segona oportunitat, penso)

Controlo que porta la mostra (anem bé, penso).

Però,…

Desapareguda, la telefono al telèfon que tenim i no respon.

I no en sé res més.

Vaig fer bé? Havia d’haver fer una denúncia?

Tindrà algun problema?

Aquesta és una de les moltes preguntes, en aquest tema i altres, que, al llarg dels anys, s’acumulen a la motxilla i que, de tant en tant,  et fan pensar que no vaig triar una feina massa fàcil.

Això sí, si miro alguna sèrie de sanitaris o escolto alguns experts, és facilíssim!

Ja m’agradaria saber què farien al meu costat…

Anuncis

Deixa un comentari

