Se’m mor una pacient i em fan un regal!

Ja fa temps. Encara era una mica més jove que ara…

Truquen a la porta. Obro. En Joan, el fill de la Pepeta. Porta un cistell ple de fruits de l’hort.

Em diu un “gràcies, moltes gràcies…”

Em quedo bocabadat. Sols puc contestar un “de res”

……..

La Pepeta acabava de morir, dos dies abans. Jo -i la medicina- havíem “fracassat”…

Mai ho he oblidat.

………

Aquell dia vaig aprendre que la meva funció era, sobretot, ajudar, acompanyar. Que la gent agraïa això! I que les persones, en general, entenen els nostres “fracassos” (a vegades millor que nosaltres mateixos)

One thought on “Se’m mor una pacient i em fan un regal!

  1. a mi tambe m’ha pasat, et quedas com impotent, el primer cop va ser a L’hospital, fa molts anys, Encara tinc la capseta. La pacient es va morir el dia abans de marxar d’alta, despres de dos mesos ingressada x cremades a les cames, q vem curar dia rera dia
    L’altre ja va ser a primaria, I ho vaig viure millor, ja era esperada, pero ja se sap, fem la feina, i normalment en aquets moments no t’enrecordes d’agrair res al personal, pel q q s’enrecordin de tu i t’ho agraiexin es al emnys, confortant i engrescador

Deixa un comentari

