Les frases de la pobresa

Recollides a la consulta durant l’última setmana:

Una noia de 30 anys a qui l’empresa no li ha pagat l’últim mes em diu: “el meu marit es dutxa a la feina per no gastar gas a casa”.

Un noi de 32 anys que en porta 5 a l’atur: “no em faci cap recepta que no me la puc comprar”.

Una dona de 50 anys, en atur: “demano a les portes d’un supermercat, però quan ve alguna persona coneguda m’amago perquè em fa vergonya”.

Una mare de tres fills petits, en atur i marit amb problemes a la pròpia empresa: “fa mesos que a casa no es mengen postres”.

Un home de 54 anys amb contracte precari que consulta per una otitis supurada: “aniré a la farmàcia el divendres, quan cobri, avui no tinc diners”

Un home de 57 anys, amb diverses malalties greus i diversos tractaments, entre ells insulina: “no té pas insulina per donar-me?”

Una dona de 45 anys, mare de dos fills adolescents, en atur des de fa 2 anys: “els meus fills tenen molta gana i estan cansats de menjar pasta cada dia”.

I podria seguir.

Anuncis

2 thoughts on “Les frases de la pobresa

  1. Retroenllaç: Diaris de trinxera: més de 3 anys i gairebé 250 històries al bloc | Diaris de trinxera

  2. Retroenllaç: Diaris de trinxera: més de 3 anys i gairebé 250 històries al bloc | FoCAP

Deixa un comentari

