Qui no té feina, el gat pentina (dita de la meva àvia)

Fa uns tres mesos, des de la direcció d’afers assistencials de l’ICS em van convocar a una reunió a Barcelona. Com que m’he de desplaçar més de 50 km, i he d’aparcar el cotxe, pregunto qui es farà càrrec de les despeses. Em diuen que els serveis centrals se n’ocuparan.
M’envien el formulari, que he de tornar signat, al cap de dos mesos… L’escanejo, el signo i el retorno a serveis centrals.


Avui (tres mesos després de la reunió) em truquen de l’àmbit (direcció economicofinancera) dient que he de tornar a emplenar un altre formulari (perquè el dels serveis centrals de l’àmbit no els serveix…). Em retornaran els justificants (que vaig enviar a l’ICS-BCN i d’allà els van enviar als serveis centrals de l’àmbit) per valisa, perquè els torni a enviar (un cop emplenat el formulari “correcte”)…
Què en penseu de tot això? A mi, em sembla totalment absurd…
Em pregunto… Com és que a un àmbit de l’ICS no li serveixen els formularis de l’ICS-Serveis Centrals? Com és que ens fan dedicar temps laboral a fer dues vegades la mateixa feina? Quin és el paper d’aquestes persones dels serveis centrals que ens fan repetir els papers? Els han mesurat l’eficiència de la seva tasca? Tan poca feina tenen que poden dedicar temps a fer repetir tots aquests tràmits?

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

