Petits detalls

La Maria no pot anar a la visita que li han programat per al reumatòleg de l’Hospital de Calella. I necessitem la seva valoració, perquè ha patit una fractura vertebral que no sabem si atribuir a una caiguda o a osteoporosi… A ella no li agrada prendre fàrmacs, si no hi ha més remei. Ufff…

Per què no hi pot anar? Des del poble, no hi ha transport públic a aquesta hora de la tarda… Podria anar a l’hospital, però no hi ha bus per tornar.

Al servei de programació de l’hospital li és tan difícil tenir en compte aquests detalls? Tot plegat, atenen persones de 4-5 pobles amb dificultats de transport. Tots els altres, poden arribar-hi en tren.

La informàtica pot resoldre aquest tema: relacionar hores de visita amb codis postal. Que als pacients d’aquests pobles només se’ls programi en horari que puguin tornar en bus…

Aquests “petits detalls” determinen el compliment i la compareixença a les consultes programades.

Com és que ningú hi ha pensat? Què fan les unitats d’atenció a l’usuari de l’hospital, de l’ICS i de l’SCS? O han perdut tan el contacte amb la realitat que creuen que tothom té cotxe i és capaç de conduir, pagar la gasolina i l’aparcament de l’hospital… ?

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s