Les llistes d’espera per proves: no passa res! La seguretat del pacient: com diu?

En Jordi em pregunta si puc veure el resultat de l’electromiograma que li van fer fa pocs dies a l’hospital. Té hora pels resultats d’aquí 3 mesos (preferent, fent-li “un favor”)… El metge que li ha fet la prova li ha dit que “vostè ja sap perquè li han demanat”… En Jordi em diu que ell no en sap res del motiu de la prova.

L’electromiograma li va demanar el servei de neurologia fa… 2 ANYS! per una sospita de miastènia gravis, que sembla confirmar-se…

Em pregunto…

El metge que li va demanar… està tranquil·lament esperant la prova? No està amoïnat per la demora?

L’SCS pot acceptar que un dels seus centres concertats tingui una demora de 2 anys per fer una prova diagnòstica com un EMG?

Durant tot aquest temps jo, el seu metge de capçalera, no he estat informat de res. Vaig demanar consulta a neurologia perquè el pacient tenia una dificultat de la parla estranya… Fa 3 ANYS!

Afortunadament, la miastènia és lleu i afecta només als músculs de la cara…

Més sort encara: no li he prescrit cap medicament contraindicat per la miastènia, com un simple antibiòtic, un beta-blocador o una benzodiazepina…

Deixa un comentari

