A l’hospital, qui és el metge referent?

La Maria ha estat ingressada a una planta quirúrgica de l’hospital tres dies, després d’una intervenció d’una hèrnia engonal programada.

És diabètica, hipertensa i hipotiroïdal. Està en tractament amb metformina, enalapril i tiroxina.

M’explica que a l’hospital ha estat “molt malament”…

  • Què vols dir?
  • No em donaven els medicaments, doctora. I això que li vaig dir a la infermera. Em va contestar que, a l’hospital, queda suspès tot el tractament. Que ja tornaria a prendre’l quan tornés a casa.
  • I què va passar?
  • Al segon dia em va pujar el sucre… Per sort, portava una pastilla a la bossa. Després, ja van portar el medicament de la farmà.. Però la pastilla del tiroides, no me la van donar. Sort que només hi vaig ser tres dies!!!

Quan marxa de la consulta, em quedo pensant… Es que no fan la història clínica a l’hospital? L’anestesista ha fet una visita preoperatòria… Ha indicat que la Maria no ha de prendre cap fàrmac durant l’ingrés? O només s’ha ocupat del procés de l’anestèsia…

I el cirurgià… Ha operat la Maria. Però… només s’ha ocupat del tema quirúrgic?

I de la Maria… qui se n’ocupa? A l’hospital, qui és el metge de la Maria?

One thought on “A l’hospital, qui és el metge referent?

  1. Potser és un tema força frequent entre els cirurgians, recordeu alguns informs de cirurgia: OD: “x”, tto: IQ, evolucio: OK

Deixa un comentari

