Problemes per dormir

Uns amics m’expliquen la seva experiència sobre els problemes per dormir i la medicina privada. Al seu fill, de petit, li costava dormir. Plorava. No sabien com afrontar-ho i van consultar al professional més “expert” en temes sobre el son del país… Els va recomanar que, cada vegada que el seu fill plorés, anessin a la seva habitació i li diguessin “No passa res, rei. T’estimem molt… Ara dormiràs i els pares aniran a la seva habitació”…

Quan ja portaven 6-8 vegades en una nit (havent de treballar el dia següent)… van pensar que potser “l’expert” no tocava prou de peus a terra!

Però… com que no tenen prou coneixement ni formació per decidir, quan ell (el pare) s’adormia per tot arreu i roncava… Van tornar a consultar al mateix “expert” del son…

El meu amic, amb una obesitat mòrbida, tenia una apnea del son. El diagnòstic era ben fàcil:  clínicament estava clar, i necessitava una prova i un aparell de CPAP…

“Em va cobrar una pasta!”, em diu…”Jo no sabia que podia anar al “seguro” i que m’atendrien tant o més bé”.

El meu amic ha perdut pes, dorm amb un aparell de CPAP finançat pel SCS i fa el seguiment en un centre públic. I no entén perquè “l’expert” no el va informar que existia aquesta possibilitat…

Per què deu ser?

Anuncis

Deixa un comentari

