Problemes de memòria

“Tinc problemes de memòria, doctora”…

“Si? Posa’m un exemple…

” No recordo on són les coses a la cuina.”

“I un altre?”

“Se’m passa l’hora d’anar a buscar els néts a l’escola”

“De què t’ocupes, durant el dia?”

“Bé… Poca cosa. Faig el menjar. Netejo la casa. Vaig a comprar.”

“Quantes persones sou, a casa?”

“Ah, 6. El meu marit, la meva filla i el seu marit, els meus dos néts”

“I què fan els altres?”

“Ai doctora, quines preguntes! Treballen, no poden fer més”

“Els teus néts, treballen?”

“Ai no doctora, estan estudiant”

“Quin horari fan”

“Al migdia acaben, però han d’estudiar”

“I estudien?”

“Més o menys…”

“El teu marit treballa?”

“És clar que no! Té 90 anys!”

“I tu, quants en tens?”

“88 doctora”

“I el cap de setmana?”

“Han de descansar”

“I tu… Quan descanses?”

Anuncis

Deixa un comentari

