M’haurà canviat el metabolisme?

La Rosa té 39 anys i pesa 108 kilograms.

Entra a la consulta i s’asseu lentament a la cadira. Es posa còmoda. Deixa les bosses a terra. Fa dringar els seus braçalets, les seves arracades i els seus collarets. Porta tants penjolls com un arbre de Nadal. Porta els llavis pintats de vermell. Les celles repassades amb llapis negre. Les pestanyes ben empastifades de rímel…

Ve a buscar els resultats de les seves anàlisis, que són normals. Les hem fet perquè s’ha anat engreixant els darrers 10 anys. S’ha casat. Ha tingut dos fills. Ha deixat de treballar.

Fumes? Si…però poc.

Fas exercici? No tinc temps. I em costa molt caminar.

Com és el teu hàbit de menjar? Esmorzar, galetes amb mantega i melmelada i cafè amb llet; consum habitual de coca cola; cervesa de tant en tant; vermutet el cap de setmana; gairebé no sopo… en tot cas un entrepà o una pizza… pastissos? De tant en tant. Cervesetes? Quan fa calor. Verdura i fruita poca… als nens no els agrada. Molta pasta. Molt fregit. Molt precuinat. Molta cola i altres refrescos.

Amb expressió de molta angoixa em pregunta: no m’haurà canviat el metabolisme?

Anuncis

Deixa un comentari

