Alguna cosa se m’escapa

A les 12  hores del matí acudeix l’Andreu amb la seva filla. Ahir van tenir una visita amb l’ICAM, propiciada per un desacord en la baixa laboral per part de la mútua laboral.

L’Andreu va anar a l’hora indicada, per intentar explicar què li passava. Segons m’explica el professional que el va atendre li va fer 3 preguntes, sobre un procés complex del que portem més de 5 mesos de seguiment, amb visites inicialment setmanals posteriorment més espaiades. El professional va concloure amb la seva valoració que l’Andreu havia de tornar a la feina l’endemà mateix.

Quan m’explica tot el que ha passat a la consulta, dubto de si hi ha alguna cosa que a mi se m’ha passat per alt. Potser des de l’ICAM, veuen amb claredat alguns detalls que a mi se’m passen per alt. Allò del quadre tort, que un no sap veure’l tort després de mesos veient-lo. 

Aleshores em pregunto, no seria bo que pogués llegir el curs clínic de l’ICAM? Podria ser enriquidor pels meus pacients i jo en podria aprendre. Però resulta que des de primària, no tenim accés a les seves valoracions objectives ni subjectives.

Alguna cosa se m’escapa.

Deixa un comentari